عیب یابی گوشی نوکیا

[RB:Rozblog_Dynamic_Code] [RB:Rozblog_Js] جهت تغییر آیکون نوار آدرس(فاو آیکون) لینک آیکون خود را به جای لینک زیر قرار بدید
بخش مربوط به تولبار بالای وب
جهت تغییر تبلیغات زیر منو بالای وب کد زیر را ویرایش کنید
مشاهده تعرفه تبلیغات و سفارش تبلیغات مشاهده تعرفه تبلیغات و سفارش تبلیغات

پشتيباني آنلاين

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب : 30
کل نظرات : 2
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 12
ورودی امروز گوگل : 2
ورودی گوگل دیروز : 1
آي پي امروز : 5
آي پي ديروز : 4
بازدید هفته : 289
بازدید ماه : 289
بازدید سال : 1036
بازدید کلی : 33261

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی : 3.149.254.35
مرورگر :
سیستم عامل :
امروز :

درباره ما

فروشگاه مرکزی موبایل کاشان پخش
این وب سایت در راستای ارتقای فروشگاه باران با بیش از ده سال سابقه کار.تعمیرات انواع موبایلهای ساده وپیشرفته با ضمانت.وخرید وفروش موبایل ولوازم جانبی را واقع در شهرستان کاشان ایجاد کرده وخدمات بل قوه ای را ارائه می هد.در خدمت گذاری حاضریم.این وب سایت تنها با وب سایتهای تخصصی تبادل لینک می کند لطفا پیامهای تبلیغاتی در ج نکنید
تاریخ : 1398/11/21
افتتاح فروشگاه باران
تاریخ : 1394/09/23
استیکر تلگرام و دانلود جدیدترین استیکر تلگرام
تاریخ : 1394/09/23
استند فنری و نگهدارنده موبایل
تاریخ : 1394/06/16
نرم افزار تماس صوتی و تصویری اسکایپ
تاریخ : 1394/06/16
نرم افزار چت بادو (برای اندروید)
تاریخ : 1394/06/16
دسته بازی بلوتوثی موبایل و تبلت
تاریخ : 1394/06/04
آموزش صفر تا صد برنامه نویسی اندروید با Android Studio
تاریخ : 1394/05/28
دانلود Telegram 3.1.2 مسنجر تلگرام
تاریخ : 1394/05/27
تکنولوژی‌ای که آیفون را دگرگون خواهد کرد
تاریخ : 1394/05/17
5 دلیل برای آنکه از وایبر به تلگرام مهاجرت کنید
تاریخ : 1394/05/17
گوشی 8 هسته ای بهتر است یا 2 هسته ای؟
تاریخ : 1394/05/13
پس از خرید گوشی اندرویدی این 9 کار را انجام دهید
تاریخ : 1394/05/13
کاور ها و وسایل جانبی عجیب موبایل (عکس)
تاریخ : 1394/05/13
۵ مشکل در گلکسی اس ۶ و راه‌ حل آن‌ها
تاریخ : 1394/05/12
مجموعه نرم افزاری GPS 2012 (اوریجینال)
تاریخ : 1394/05/12
دانلود برنامه وایبر اندروید Viber v5.4.2.3 (جدیدترین نسخه فول)
تاریخ : 1394/05/12
دانلود Race Team Manager v2.1.3 – بازی مدیریت مسابقه اندروید (فول)
تاریخ : 1394/05/11
کدهای مخفی گوشی های سامسونگ
تاریخ : 1398/05/11
توجه توجه!!!
تاریخ : 1394/05/10
دانلود برنامه Google Play Music برای اندروید

تبلیغات

عیب یابی گوشی نوکیا

دسته: نوکیا,تعمیرات سخت افزاری,, تاریخ ارسال: 10 / 5 ساعت: 10:40

گوشی من پیغام "SIM card rejected" یا " SIM card unaccepted" را نمایش می دهد. (عدم قبول سیم کارت)

سیم کارت (SIM card)، کارت کوچکی است داخل گوشی شما که ارتباط با شبکه را برقرار می سازد.

سیم کارت توسط اپراتور و یا ارائه دهنده خدمات، ارائه می شود. در اکثر موارد خود آنها بهترین منبع برای رفع مشکلات سیم کارت هستند.

گوشی شما ممکن است که پیغام خطای سیم کارت را نمایش دهد اگر:

  • سیم کارت در جای خود نباشد. اگر گوشی شما جدیدا افتاده باشد، ضربه خورده و یا باز شده باشد، سیم کارتتان شاید احتیاج به تنظیم داشته باشد. به قسمت نصب سیم کارت در راهنمای کاربری خود مراجعه کنید.
  • کد PUK (Personal Unblocking Key) چندین بار اشتباه وارد شده است. این عمل باعث غیر فعال شدن سیم کارتتان می شود. اگر این غیر فعال سازی دائمی به نظر می رسد با اپراتور و یا ارائه دهنده خدمات خود تماس بگیرید.
  • شما اخیرا ارائه دهنده خدمات خود را عوض کرده اید. در این صورت گوشی و یا سیم کارتتان با تنظیمات قبلی می باشند و احتیاج به تنظیم مجدد دارند. برای کمک در این مورد با اپراتور و یا ارائه دهنده خدمات خود تماس بگیرید.

اگر هیچ یک از شرایط بالا برقرار نیست و این پیغام را دریافت می کنید، ممکن است که سیم کارتتان خراب شده باشد. برای آزمایش / جایگزینی سیم کارتتان با اپراتور و یا ارائه دهنده خدمات خود تماس بگیرید.

و یا گوشی خود را برای بررسی به نزدیکترین مرکز خدمات نوکیا ببرید. نشانی این مراکز را می توانید در منوی سمت راست بیابید.

گوشی من درخواست کد PIN/PIN2/PUK/PUK2 را می کند.

گوشی شما برای محافظت از استفاده غیر مجاز به یک یا چند کد مجهز است. کدهای PIN و PUK در واقع از سیم کارت محافظت می کنند، که کارت کوچکی درون گوشی شما برای برقراری ارتباط با شبکه است.

در اکثر موارد اپراتور و یا ارائه دهنده خدمات بهترین منبع برای رفع مشکلات کد های PIN و PUK هستند.

  • متداول ترین کدها PIN (Personal Identification Number) است که می توانید آن را با انجام راهنمایی های موجود در راهنمای کاربر خود فعال و یا غیر فعال سازید.
  • PIN2 کد PIN می باشد که لایه دوم محافظ برای امکانات خاصی از گوشی شما می باشد. نحوه کارکرد آن مشابه کد PIN است. برای اطلاعات بیشتر به راهنمای کاربری خود مراجعه کنید.
  • اگرکد PIN به دفعات اشتباه وارد شود، ممکن است گوشی شما تقاصای PUK (Personal Unblocking Key) کند. این کد شامل 8 رقم است که توسط اپراتور و یا ارائه دهنده خدمات ارائه می شود.
  • اگر کد PIN2 به دفعات اشتباه وارد شود، ممکن است گوشی شما تقاضای PUK2 کند.

لطفا برای کمک در مورد کدهای PIN / PUK با اپراتور و یا ارائه دهنده خدمات خود تماس بگیرید. اگر قبلا با آنها تماس گرفته اید و کدهای ارائه شده، کار نمی کنند، می بایست سیم کارت جدید از اپراتور و یا ارائه دهنده خدمات خود دریافت کنید.

گوشی من درخواست کد قفل/امنیتی را می کند.

گوشی شما مجهز به یک یا چند کد امنیتی می باشد که از دسترسی غیرمجاز جلوگیری کند. لطفا توجه داشته باشید که کد امنیتی که از خود گوشی محافظت می کند با کد PIN که از سیم کارت محافظت می کند متفاوت است.

اگر گوشی شما از شما درخواست کد امنیتی می کند و شما هنوز آن را فعال نکرده اید این عمل را انجام دهید:

  • کد امنیتی پیش فرض را وارد کنید: 12345. فقط یک بار آن را امتحان کنید.

اگر گوشی شما همچنان کد امنیتی را درخواست می کند آن را برای بررسی به نزدیکترین مرکز خدمات نوکیا ببرید. نشانی این مراکز را می توانید در منوی سمت راست بیابید.

Please note:

  • بعضی اپراتورها گوشی ها را به نحوی تنظیم می کنند که فقط با سیم کارت خودشان کار کند. در این صورت اگر کد را سه بار یا بیشتر به طور متوالی اشتباه وارد کنید ممکن است گوشی شما قفل دائم شود. اگر این اتفاق افتاد لطفا با اپراتور و یا ارائه دهنده خدمات خود تماس بگیرید.
  • در شرایط دیگر وقتی که کد اشتباه سه بار یا بیشتر به طور متوالی وارد شود، گوشی در حالت "sleep mode" قرار می گیرد و برای 15 دقیقه هیچ ورودی قبول نمی کند. در این صورت گوشی را خاموشی کرده، مجددا روشن کنید و 15 دقیقه به آن دست نزنید. مجددا سعی کنید و یا آن را به مرکز خدمات نوکیا بیاورید.

گوشی من خود به خود خاموش می شود.

اگر گوشی شما با تامین انرژی مشکل دارد، ممکن است اشکال از گوشی، باتری و یا شارژر باشد. قبل از اینکه گوشی خود را برای بازبینی به مرکز خدمات نوکیا بیاورید، آزمایشهای زیر را انجام دهید:

  • باتری خود را به طور کامل بر طبق موارد ذکر شده در راهنمای کاربر شارژ کنید.
  • باتری را درآورده و مجددا بر طبق موارد ذکر شده در راهنمای کاربر در گوشی قرار دهید.
  • مطمئن شوید که از باتری و شارژر سازگار با نوکیا خود استفاده می کنید. سازگاری باتری را با نمودار سازگاری باتری و نمودار سازگاری شارژر انطباق دهید.
  • اگر به باتری و یا شارژر مشابه دسترسی دارید سعی کنید آنها را جایگزین کنید تا مشخص شود که مشکل از گوشی، باتری و یا شارژر است.

اگر نمی توانید گوشی خود را امتحان کنید و یا همچنان خاموش می شود، آن را برای بررسی به نزدیکترین مرکز خدمات نوکیا ببرید. نشانی این مراکز را می توانید در منوی سمت راست بیابید.

گوشی من روشن نمی شود.

اگر گوشی شما با تامین انرژی مشکل دارد، ممکن است اشکال از گوشی، باتری و یا شارژر باشد.

  • اولین قدم اتصال گوشی به شارژر است. گوشی را به منبع انرژی متصل کنید، چند لحظه صبر کنید و گوشی را روشن کنید.

اگر همچنان روشن نمی شود، آزمایشات زیر را انجام دهید:

  • باتری خود را به طور کامل بر طبق موارد ذکر شده در راهنمای کاربر شارژ کنید.
  • باتری را درآورده و مجددا بر طبق موارد ذکر شده در راهنمای کاربر در گوشی قرار دهید.
  • مطمئن شوید که از باتری و شارژر سازگار با نوکیا خود استفاده می کنید. سازگاری باتری را با نمودار سازگاری باتری و مودار سازگاری شارژر انطباق دهید.
  • اگر به باتری و یا شارژر مشابه دسترسی دارید سعی کنید آنها را جایگزین کنید تا مشخص شود که مشکل از گوشی، باتری و یا شارژر است.

اگر نمی توانید گوشی خود را امتحان کنید و یا همچنان روشن نمی شود، آن را برای بررسی به نزدیکترین مرکز خدمات نوکیا ببرید. نشانی این مراکز را می توانید در منوی سمت راست بیابید.

گوشی من همیشه شارژ کمی دارد.

اگر گوشی شما با تامین انرژی مشکل دارد، ممکن است اشکال از گوشی، باتری و یا شارژر باشد.

  • مطمئن شوید که از باتری و شارژر اصل و سازگار با نوکیا خود استفاده می کنید. سازگاری باتری را بانمودار سازگاری باتری و نمودار سازگاری شارژر. انطباق دهید. اگر باتری شما دارای برچسب هولوگرام می باشد، می تواند از اصل بودن آن با خدمات آزمایش باتری ما اطمینان حاصل کنید.
  • اگر به باتری و یا شارژر مشابه دسترسی دارید سعی کنید آنها را جایگزین کنید تا مشخص شود که مشکل از گوشی، باتری و یا شارژر است.
  • حتی باتری های با کیفیت بالایی مانند نوکیا نیز ممکن است ظرفیت خود را از دست بدهند. در اینصورت وقت آن است که باتری خود را جایگزین کنید. مطمئن شوید که باتری اصل نوکیا را از یک فروشنده مجاز نوکیا تهیه می کنید.

اگر نمی توانید گوشی ، شارژر و یا باتری خود را امتحان کنید ، آن را برای بررسی به نزدیکترین مرکز خدمات نوکیا ببرید. نشانی این مراکز را می توانید در منوی سمت راست بیابید.

تماس هایم قطع می شوند.

تماسهای مقطع و کیفیت پایین صدا در طول مکالمه می تواند نتیجه قدرت کم سیگنال و یا اختلالات لحظه ای در پوشش شبکه باشد، که ممکن است در سمت شما و یا سمت دیگر واقع شوند.

در بیشتر موارد اپراتور یا ارائه دهنده خدمات بهترین منبع برای کمک در مورد قدرت سیگنال می باشد.

  • قدرت سیگنال توسط نمایشگر های مخصوصی که در سمت چپ صفحه گوشی قرار دارند نمایش داده می شوند. این نمایشگرها با افزایش سیگنال زیاد شده و با کاهش آن کم می شوند.
  • برای افزایش قدرت سیگنال گوشی خود سعی کنید آن را به آرامی حرکت دهید و یا چنانچه در داخل ساختمان هستید به سمت پنجره بروید.

اگر به طور مداوم در یک منطقه سیگنال کمی دریافت می کنید شاید به دلیل کمبود پوشش شبکه در آن منطقه باشد. اپراتور یا ارائه دهنده خدمات می تواند اطلاعات لازم در مورد پوشش شبکه را در اختیار شما بگذارد.

اگر فکر می کنید که اشکال به جای شبکه از گوشی شما است آن را به مرکز خدمات نوکیا بیاورید. نشانی این مراکز را می توانید در منوی سمت راست بیابید.

گوشی من زنگ نمی زند.

لطفا این اعمال را برای رفع مشکل انجام دهید:

  • ممطئن شوید که گوشی تان روشن است و سیگنال به اندازه کافی وجود دارد.
    • قدرت سیگنال توسط نمایشگر های مخصوصی که در سمت چپ صفحه گوشی قرار دارند نمایش داده می شوند. این نمایشگرها با افزایش سیگنال زیاد شده و با کاهش آن کم می شوند.
    • برای افزایش قدرت سیگنال گوشی خود سعی کنید آن را به آرامی حرکت دهید و یا چنانچه در داخل ساختمان هستید به سمت پنجره بروید.
  • در بعضی از مدلها هنگامی که هدست به گوشی متصل است، گوشی زنگ نزده و فقط صدای زنگ از هدست شنیده می شود. هدست را جدا نموده و مجددا آزمایش کنید.
  • اگر گوشی در یکی از حالتهای "Silent"، "flight" ، "offline" و یا هر یک از حالتهایی که زنگ غیر فعال شده باشد، زنگ نمی زند. حالت گوشی را به "General" و یا "Normal" برگردانده و مجددا آزمایش کنید. آموزش چگونگی آزمایش و عوض کردن حالتها در راهنمای کاربر قرار دارد.
  • مطمئن شوید که زنگ فعال است و درجه صدا خیلی کم نیست. آموزش تنظیم درجه صدا و انتخاب زنگ در راهنمای کاربر قرار دارد.
  • اگر خدمات انتقال مکالمه فعال باشد، ممکن است تماسهای شما بدون زنگ زدن به صندوق صوتی تان منتقل شوند. آموزش نحوه فعال و غیر فعال کردن انتقال مکالمه در راهنمای کاربر قرار دارد.برای کمک در مورد صندوق پستی با اپراتور یا ارائه دهنده خدمات خود تماس بگیرید.

اگر گوشی شما همچنان زنگ نمی زند آن را برای بررسی به مرکز خدمات نوکیا بیاورید. نشانی این مراکز را می توانید در منوی سمت راست بیابید.

گوشی من پیام دریافت / ارسال نمی کند.

ایمیل، پیام متنی و پیام چند رسانه ای می بایست توسط اپراتور یا ارائه دهنده خدمات پشتیبانی شود. به علاوه گوشی شما نیز باید از این امکانات را پشتیبانی کند و تنظیمات صحیح را داشته باشد.

  • از سیستم پیام رسانی مدل گوشی خود مطمئن شوید. این اطلاعات را می توانید در راهنمای کاربر .بیابید. به دنبال اصطلاحاتی مانند SMS و یا MMS بگردید.
  • برای اطمینان از دارا بودن خدمات ایمیل، پیام متنی و یا پیام چند رسانه ای با اپراتور و یا ارائه دهنده خدمات خود تماس بگیرید. همچنین مطمئن شوید که رومینگ نیز در زمانی که خارج از شبکه خود هستید، فعال می باشد.
  • تنظیمات پیام رسانی را در گوشی خود نصب کنید. می توانید این تنظیمات را از خدمات تنظمیات ما دانلود کنید.

اگر همچنان موفق به دریافت و ارسال پیام نمی شوید، آن را برای بررسی به مرکز خدمات نوکیا بیاورید. نشانی این مراکز را می توانید در منوی سمت راست بیابید.

من میخواهم گوشی و متعلاقش را بازیافت کنم.

فقط کافیست گوشی خود را به یکی از مراکز خدمات نوکیا بسپارید. نوکیا محصولات قدیمی خود را به یکی از نزدیکترین مراکز بازیافت مجاز می فرستد. بازیافت گوشی همراه باعث می شود که انرژی و مواد بازیافت شوند و کمک می کند تا مواد زیان آور به نحو مناسب دور ریخته شوند.

 

 تلفن من "تماس با خدمات" را نمایش می دهد

پیام "تماس با خدمات" بیانگر این است که ممکن است در تلفن مشکل داخلی وجود داشته باشد. مراحل زیر ممکن است مشکل را بر طرف کند یا علائمی از منبع مشکل را نشان دهد:

  • طبق دستورالعملهای ارائه شده در دفترچه راهنمای کاربر باتری را بیرون آورده و مجدداً در جای خود قرار دهید.
  • طبق دستورالعمل های ارائه شده در دفترچه راهنمای کاربر سیم کارت را بیرون آورده و مجدداً در جای خود قرار دهید.
  • گر تلفن شما دارای یککارت حافظهاست، آن را بیرون آورید و مجدداً در جای خود بگذارید.

 

اگر تلفن شما هنوز پیام را نمایش می دهد، تلفن خود را جهت بررسی به نزدیک ترینمرکز خدمات مشتریان Nokia Care point ببرید. شما می توانید آدرس های مرکز خدمات مشتریان Care point را از منوی بازشوتعمیر پیدا کنید.

نزدیکترین مرکز خدمات مشتریان Nokia Care به من در کجا واقع شده است؟

شما می توانید آدرس مرکز خدمات مشتریان Care point و اطلاعات تماس را از وب سایت محلی Nokia دریافت کنید: شما می توانید موقعیت خود را از منوی بازشوتعمیر پیدا کنید.

 چگونه می توانم با مرکز خدمات مشتریان Nokia Care تماس بگیرم؟

شما می توانید اطلاعات تماس مرکز خدمات مشتریان را از وب سایت محلی Nokia دریافت کنید. در بیشتر موارد، خدمات مشتری از طریق ایمیل و/یا تلفن ارائه می شود.

 

چه کسی می تواند مرا از زمان دسترسی به آخرین مدل های تلفن Nokia مطلع کند؟

دقیق ترین اطلاعات درباره قابلیت دسترسی به محصولات Nokia در منطقه شما، فروشندگان محلی مجاز Nokia هستند.

نزدیکترین خرده فروش به خود را از موجر فروشگاهما بیابید.

 کجا می توانم اطلاعات قیمت محصولات Nokia را بیابم؟

اطلاعات قیمت نزد فروشنده مجاز محلی شما در دسترس است.

نزدیکترین خرده فروش به خود را از موجر فروشگاهما بیابید.

 

کدام وسیله جانبی (هدست، باتری، و غیره) مناسب تلفن Nokia من است؟

شما می توانید لیستی از لوازم جانبی تلفن خود را از صفحات وب مدل های تلفن همراه بیابید.

انتخاب تلفن خود از بخش لوازم جانبی.

شماره مدل تلفن شما بر روی برچسب داخل تلفن چاپ شده است.مثال را مشاهده کنید.

4. کدام کیت خودرو مناسب تلفن Nokia من است؟

شما می توانید لیستی از کیت های خودرو مناسب تلفن خود را از صفحات وب مدل های تلفن همراه بیابید.

انتخاب تلفن خود از بخش لوازم جانبی.

شماره مدل تلفن شما بر روی برچسب داخل تلفن چاپ شده است.

مدل تلفن همراه خود را بیابید

مدل تلفن همراه خود را بیابید

چگونه می توانم اتصال Bluetooth را راه اندازی کنم؟

اگر محصول Nokia شما از اتصالات بی سیم Bluetooth پشتیبانی می کند، می توانید را از منوی اتصال، اتصالات، یا قابلیت اتصال فعال کنید:

  • Bluetooth فعال – بله را برای فعال کردن Bluetooth انتخاب کنید.
  • قابل رؤیت بودن تلفن من – اگر می خواهید دستگاه شما توسط سایر دستگاه های Bluetooth یافت شوند، نمایش به همه را انتخاب کنید. درصورت انتخابمخفی، دستگاه شما توسط سایر دستگاه ها یافت نمی شوند.
  • نام Bluetooth من – تعیین نام برای دستگاه خود.

برای اطلاعات بیشتر درباره استفاده از اتصال Bluetooth بهدفترچه راهنمای کاربر مراجعه کنید.

چگونه می توانم مادون قرمز را راه اندازی کنم؟

اگر محصول Nokia شما از اتصالات مادون قرمز پشتیبانی می کند، می توانید مادون قرمز را از منوی اتصال، اتصالات، یا قابلیت اتصال فعال کنید.

  • نماد مادون قرمز را انتخاب کنید یا پوشه مادون قرمز را باز کنید و فعال سازی را انتخاب کنید.
  • مطمئن شوید که درگاه های مادون قرمز دستگاه هایی که شما سعی در اتصال به آنها را دارید روبروی هم باشند و در محدوده مجاز قرار داشته باشند (برای مثال، 30 سانتی متر).

با اتصال مادون قرمز خود مشکل دارم.

اگر در برقراری اتصال بین تلفن خود و دستگاه دیگر با مشکل مواجه شدید، لطفاً نکات عیب یابی زیر را امتحان کنید:

  • مطمئن شوید که درگاه های مادون قرمز دستگاه هایی که شما سعی در اتصال به آنها را دارید روبروی هم باشند و درمحدوده مجاز قرار داشته باشند (برای مثال 30 سانتی متر).
  • مطمئن شوید کههیچ مانع فیزیکی در خط اتصال بین دو دستگاه قرار ندارد. نور مستقیم خورشید نیز می تواند در اتصال تداخل ایجاد نماید.
  • سرعت اتصال مادون قرمز دستگاه دیگر را روی 115.2 کیلوبیت در هر ثانیه تنظیم کنید. به صفحه کنترل -< لینک بی سیم - < زبانه سخت افزار < ویژگی ها -< زبانه پیشرفته بروید. در لیست ویژگی، حداکثر سرعت اتصال را انتخاب کنید و مقدار را روی 115.2 کیلوبیت در هر ثانیه تنظیم کنید.

با اتصال کابل داده Nokia خود مشکل دارم.

قابلیت سازگاری: اگر با کابل داده Nokia خود با مشکل مواجه شدید، اولین چیزی که باید مورد بررسی قرار گیرد، سازگاری مدل تلفن و کابل ازبخش لوازم جانبی است.

شماره مدل کابل شما باید روی کابل یا بسته بندی آن چاپ شده باشد.شماره مدل تلفن شما بر روی برچسب سفید رنگ داخل تلفن چاپ شده است. مثال را مشاهده کنید.

اگر تلفن شما در لیست به عنوان تلفن سازگار با مدل کابل نباشد، لطفاً کابل مناسبی تهیه و دوباره امتحان کنید.

درایورهای کابل: برای استفاده از کابل جهت انتقال داده ها به رایانه شخصی سازگار خود، لازم است درایورهای کابل را روی رایانه شخصی خود نصب کنید.

  • درایورهای کابل برای اتصال کابل Nokia مدلDKU-2 و CA-53و کابل آداپتور اتصال Nokia مدل CA-42 در آخرین نسخه نرم افزارPC Suite موجود است.

PC Suite: اگر دارای کابل مناسب هستید، درایورهای کابل نصب می شوند، و شما در انتقال داده با استفاده از نرم افزار PC Suite دچار مشکل می شوید، ممکن است بخواهید PC Suite را لغو نصب و مجدداًآن را نصب کنید. شما می توانید ازسایت PC Suiteنرم افزاری را برای پاک کردن ثبت نام خود، دستورالعمل های نصب، و نسخه مناسب PC Suite برای مدل تلفن خود و سیستم عامل پیدا کنید.

درایورهای رایانه شخصی: لطفاً همچنین بررسی کنید که درایورهای USB رایانه شخصی سازگار شما و BIOS بروز باشند.

 

از کجا می توانم برای تلفن Nokia خود نرم افزار برنامه افزونه دریافت کنم؟

برای دریافت نرم افزار و برنامه های افزونه، صفحات پشتیبانی مدل تلفن خود را بررسی کنید: شما می توانید مدل تلفن خود را از منوی بازشو نرم افزار انتخاب کنید.

برای خریداری نرم افزار و برنامه های افزونه برای مدل تلفن خود با شماره 09123362196

تماس حاصل نمائید .

 

چطور می توانم نرم افزار داخلی (میان افزار) تلفن خود را بروز نمایم؟

میان افزار، نرم افزار داخلی تلفن شما است. بعضی اوقات Nokia نسخه های بروز میان افزار را برای برخی مدل ها منتشر می کند. درصورتی که با تلفن خود با مشکل مواجه هستید، چندین روش برای بروزرسانی این نرم افزار وجود دارد.

درصورتیکه دارای تلفن مناسبی هستید، می توانید خودتان نرم افزار تلفن خود را بروز کنید، یا مستقیماً از طریق امواج به تلفن یا از طریق رایانه شخصی خود. برای دریافت اطلاعات بیشتر و بررسی سازگاری تلفن خود، ازصفحات بروزرسانی نرم افزار تلفن بازدید کنید.

اگر تلفن شما سازگار نیست، با مرکز خدمات مشتریان Nokia Care point محلی خود جهت بررسی قابلیت دسترسی به نسخه بروز و تحت پوشش ضمانت نامه بودن آن تماس بگیرید.

 

چطور می توانم زبان تلفن خود را انتخاب نمایم؟

در بسیاری از کشورها، شما می توانید زبانی را از بین چندین زبان مختلف برای تلفن خود انتخاب کنید. همچنین، برای بسیاری از مدل های تلفن، تلفن شما در واقع دارای دو تنظیمات است:

  • زبان تلفن: انتخاب زبان استفاده شده براى متن هاى صفحه نمایش روی تلفن خود
  • زبان نوشتار: زبان استفاده شده توسط لغت نامه برای رودی متن پیشگو

هر دو در منوی تنظیمات در قسمت تنظیمات تلفن یا تنظیمات کلی قابل دسترس هستند. دستورالعمل های مخصوص هر مدل جهت تنظیم زبان دلخواه در دفترچه راهنمای کاربر موجود است.

لطفا توجه کنید:

  • زبان های موجود در تلفن در داخل تعبیه شده اند.
  • درصورتیکه زبان را تغییر دهید، باید تلفن خود را برای اعمال شدن تغییرات راه اندازی مجدد کنید.
  • در صورت انتخاب خودکار، تلفن زبان را بر اساس اطلاعات روی سیم کارت شما انتخاب می کند.

چطور از لغت نامه تلفن خود استفاده نمایم؟

لغت نامه تلفن شما از ورودی متن پیشگو، جهت سهولت و سرعت در وارد کردن متن، برای مثال هنگام نوشتن پیام پشتیبانی می کند. ورودی متن پیشگو از لغت نامه تلفن شما جهت شناسایی الگوهای متداول کلید استفاده می کند، و به شما امکان می دهد به جای چندین بار فشار دادن کلید جهت ایجاد یک حرف، کلیدی را فقط یکبار فشار دهید.

برای تنظیم ورودی متن روی روشن یا خاموش برای همه ویرایشگران تلفن، به منوی تنظیمات تلفن بروید:

  • برای بسیاری از مدل های تلفن، به منوی ابزارهای تلفن خود بروید، تنظیمات، تلفن، موارد کلی را انتخاب کنید. لغت نامه - < لغت نامه روشن یا خاموش را انتخاب کنید. لغت نامه فعال شده یا غیر فعال شده لغت نامه ای است که برای زبان انتخاب شده به عنوان زبان نوشتار انتخاب می شود.
  • این دستورالعمل ها تا حدی در مدل های مختلف فرق دارند، دستورالعمل های خاص هر مدل دردفترچه راهنمای کاربر شما موجود است.

همچنین می توانید این تنظیمات را زمانیکه در ویرایشگر هستید تغییر دهید. لغت نامه - < لغت نامه روشن یا خاموش را فشار دهید و انتخاب کنید.

 

چطور می توانم پیام های چندرسانه های (MMS) را ارسال و دریافت نمایم؟

پیام چند رسانه ای (MMS) پیامی است که از یک فایل تصویری یا ویدیویی به همراه متن و/یا فایل صوتی تشکیل می شود.

به منظور ارسال پیام های MMS، MMS باید تحت پشتیبانی باشد:

  • مدل تلفن شما: بررسیدفترچه راهنمای کاربر مدل تلفن خود جهت اطلاع از پشتیبانی MMS.
  • تنظیمات تلفن شما: بررسی اینکه آیا دستگاه شما نیاز بهتنظیمات دارد.
  • قرارداد خدمات شما: جهت اطلاع از فعال بودن MMS و پشتیبانی از رومینگ زمانیکه در شبکه خانگی خود نیستید، با اپراتور یا ارائه دهنده خدمات خود تماس بگیرید.

 

اگر همه این ها به ترتیب باشند، می توانید پیام های MMS را از منوی پیام رسانی تلفن خود ایجاد یا ارسال نمایید. برای دستورالعمل های خاص هر مدل درباره نحوه ایجاد و ارسال پیام MMS، لطفاً بهدفترچه راهنمای کاربرمدل تلفن خود مراجعه کنید.

اگر یک پیام MMS برای شما ارسال شده است و تلفن شما از MMS پشتیبانی نمی کند، اپراتور شما یا ارائه دهنده خدمات ممکن است لینکی را به وب سایتی که شما پیام را از یک رایانه سازگار مشاهده می کنید ارسال نماید.

در برخی کشورها، ارسال و دریافت پیام های MMS یک سرویس اضافی محسوب می شود، بنابراین اشتراک مجزایی برای این سرویس لازم است. لطفاً با خدمات مشتری اپراتور خود تماس بگیرید. شرایط یکسانی نیز به GPRS اعمال می شود.

 

تلفن من پیام های متنی (SMS) را ارسال و دریافت نمی کند.

پیام رسانی متنی از طریق SMS، باید توسط مدل تلفن شما و قرارداد شما با اپراتور یا ارائه دهنده خدمات پشتیبانی شود.

  • بررسی کنید که آیا SMS یا پیام رسانی متنیتوسط مدل تلفن شما پشتیبانی می شود. این اطلاعات را دردفترچه راهنمای کاربر تلفن خود می توانید بیابید.
  • برای بررسی اینکه آیا الف) پیام رسانی متنی جزئی از قرارداد خدمات محسوب می شود، ب) آیا از رومینگ زمانیکه خارج از شبکه هستید پشتیبانی می شود یا خیر با اپراتور یا ارائه دهنده خدمات خود تماس بگیرید.

اگر هنوز قادر به ارسال یا دریافت پیام، لطفاً آن را جهت بررسی به نزدیکترین مرکز خدمات مشتریان Nokia Care ببرید. 

 

چگونه می توانم از داده های تلفن نسخه پشتیبان بگیرم؟

بسته به مدل تلفن خود و نوع داده هایی که باید نسخه پشتیبان بگیرید، می توانید از داده های حافظه تلفن خود در یکرایانه شخصی سازگار یا کارت حافظه نسخه پشتیبان بگیرید. بسته به مدل تلفن خود، می توانید از شماره تلفن های تماس در سیم کارت تلفن خود پشتیبان بگیرید.

برای گرفتن نسخه پشتیبان از محتوای تلفن خود در یک رایانه سازگار،ازNokia PC Suite استفاده کنید.Nokia PC Suite یک نرم افزار رایانه ای است که به شما امکان ذخیره، ویرایش و همگام سازی داده های تلفن با رایانه دارای Windows را می دهد. لطفاً توجه داشته باشید که در برخی شرایط، با استفاده از PC Suite می توانید فقط از داده ها پشتیبان بگیرید و آن را در همان مدل تلفن بازیابی کنید، و نوع داده هایی را که می توان پشتیبان گرفت و بازیابی نمود در مدل های مختلف متفاوت است. برای بارگیری نسخه مناسب PC Suite برای مدل تلفن خود، از سایت PC Suite بازدید کنید.

دستورالعمل های پشتیبان گیری از داده ها در یک کارت حافظه یا سیم کارت در تلفن های مختلف متفاوت است. بهترین منبع اطلاعات درباره پشتیبان گرفتن از داده ها، دفترچه راهنمای کاربر است.

مثالی از پشتیبان گرفتن در یک کارت حافظه (تلفن در Nokia 6600):

  • منو < موارد اضافی <حافظه < گزینه ها را انتخاب کنید.
  • جهت تهیه نسخه پشتیبان از حافظه تلفن در کارت حافظه،گزینه ها < نسخه پشتیبان حافظه تلفن را انتخاب کنید.
  • جهت بازیابی اطلاعات از کارت حافظه به حافظه تلفن،گزینه ها < بازیابی از کارت را انتخاب کنید.

مثالی از پشتیبان گرفتن شماره تلفن های تماس در یک سیم کارت (تلفن در Nokia 6600):

  • مخاطبین را انتخاب کنید.
  • یک یا تعداد بیشتری از مخاطبین را علامت گذاری کنید.
  • از گزینه ها، کپی مستقیم به سیم کارت را انتخاب کنید. شما می توانید جزئیات مخاطبی که می خواهید کپی کنید را انتخاب کنید.
  • لطفاً توجه داشته باشید که تعداد مخاطبینی که می توانید کپی کنید ممکن است توسط سیم کارت شما محدود شود. هر شماره تلفنی به عنوان یک مخاطب مجزا در سیم کارت ذخیره خواهد شد.

چگونه می توانم داده های تلفن را با استفاده از رایانه شخصی همگام سازی کنم؟

برای همگام سازی داده ها از تلفن خود با استفاده از رایانه شخصی سازگار، از Nokia PC Suite استفاده کنید. Nokia PC Suite یک نرم افزار رایانه ای است که به شما امکان ذخیره، ویرایش و همگام سازی داده های تلفن با رایانه دارای Windows را می دهد. برای بارگیری نسخه مناسب PC Suite برای مدل تلفن خود، از سایت PC Suite بازدید کنید.

چگونه می توانم مخاطبین را از سیم کارت به حافظه تلفن خود کپی کنم؟

بسته به مدل تلفن خود، می توانید از شماره تلفن های تماس در سیم کارت تلفن به حافظه تلفن خود کپی بگیرید.

دستورالعمل های کپی داده از یک سیم کارت در مدل های مختلف تلفن با هم فرق دارند. بهترین منبع اطلاعات درباره پشتیبان گرفتن از داده ها، دفترچه راهنمای کاربراست.

مثالی از کپی کردن مخاطبین از یک سیم کارت (تلفن Nokia 6600):

  • مخاطبین را انتخاب کنید..
  • دایرکتوری سیم کارت را انتخاب کنید.
  • یک یا تعداد بیشتری از مخاطبین را علامت گذاری کنید.
  • از گزینه ها، کپی به مخاطبین را انتخاب کنید.


Nokia در قبال محصول خود چه نوع ضمانتی ارائه می دهد؟

Nokia یک ضمانت نامه محدود در اکثر کشورهایی که چنین تعمیراتی را برای اکثر محصولات جدید پوشش می دهند ارائه می دهد. مدت زمان ضمانت نامه در ایران12 ماهه است، لطفاً برای جزئیات بیشتر شرایط ضمانت نامه خود را بررسی کنید.

تقویت کننده ها و لوازم جانبی برای مدت زمان کوتاهی تحت پوشش قرار می گیرند؛ مدت زمان متفاوت ضمانت نامه تقویت کننده ها و لوازم جانبی:

 

a. شش (6) ماه برای لوازم جانبی (موجود در بسته فروش گوشی تلفن همراه یا بطور جداگانه خریداری می شود) به جز قطعات مصرفی، لوازم جانبی، و رسانه فهرست شده در (b) و (c) زیر؛
b. سه (3) ماه برای قطعات قابل مصرف و لوازم جانبی:باتری ها، شارژرها، پایه های رو میزی، هدست های سیم دار، کابل ها و درپوش ها؛ و
c. سی (30) روز برای رسانه هایی که روی آنها هر گونه نرم افزاری از قبیل سی دی، کارت حافظه ارائه می شود.

 چگونه می توانم بدانم که محصول Nokia من تحت پوشش ضمانت نامه قرار دارد یا خیر؟

قابلیت دسترسی به خدمات ضمانت نامه Nokia در ناحیه خاورمیانه و آفریقا ممکن است از کشوری به کشور دیگر و/یا بسته به محصول متفاوت باشد. به منظور تعیین قابلیت دسترسی به خدمات ضمانت نامه Nokia، لطفاً با شرکت خدماتی معتبر Nokia تماس بگیرید. اگر خدمات ضمانت نامه Nokia در دسترس نباشد، شرایط ضمانت نامه شما ممکن است متفاوت و شخص ثالث در قبال ارائه خدمات ضمانت نامه مسئول باشد.

برای جزئیات بیشتر، می توانید با مرکز خدمات Nokia Care محلی خود تماس بگیرید.شما می توانید آدرس مرکز خدمات مشتریان Care point و اطلاعات تماس را از وب سایت محلی Nokia دریافت کنید: شما می توانید موقعیت خود را از منوی بازشو تعمیر پیدا کنید.

 آیا ضمانت نامه محدود سازنده برای خاورمیانه و آفریقا از لحاظ بین المللی معتبر است؟؟

این ضمانت نامه محدود معتبر است و در کشوری که آن را خریداری نموده اید قابل اجراست، مشروط بر اینکه، (i) Nokia قصد انتشار این محصول در آن کشور را داشته باشد، و (ii) سرویس ضمانت Nokia در این کشور در دسترس باشد.

آیا تعمیر محصول Nokia من ضمانت نامه را تمدید می کند؟

تا زمانیکه قوانین ملی اجازه می دهد، تعمیر محصول موجب تمدید یا تأثیری بر دوره ضمانت نمی گذارد. با این حال، قطعات تعمیر شده یا تعویضی ارائه شده در دوره ضمانت مجدداً در دوره ضمانت اصلی یا به مدت شصت (60) روز از تاریخ تعمیریا تعویض و حتی بیشتر ضمانت می شوند.

 چه چیز توسط ضمانت محدود سازنده در خاورمیانه و آفریقا تحت پوشش قرار نمی گیرد؟

ضمانت نامه محدود سازنده برای خاورمیانه و آفریقا دفترچه های راهنمای کاربر یا هر نرم افزار شخص ثالث، تنظیمات، محتوا، داده ها یا لینک ها، چه با محصول ارائه شده باشند یا بارگیری شده باشند، در حین نصب باشد، مونتاژ، حمل و نقل یا هر زمانی از زنجیره تحویل تحت پوشش قرار نمی دهد.

علاوه بر این، ضمانت محدود سازنده برای خاورمیانه و آفریقا تحت پوشش قرار نمی گیرد:

  • فرسودگی و سائیدگی عادی
  • نقص ایجاد شده بدلیل جابجایی نامناسب
  • نقص یا آسیب ناشی از استفاده نادرست از محصول، مثلاً استفاده از آن بر خلاف دستورالعمل های ارائه شده توسط Nokia و/یا
  • سایر اقدامات کنترل منطقی Nokia
  • نقص یا اشکالات ناشی از نقص ایجاد شده بدلیل استفاده و اتصال محصول به هر گونه محصول، لوازم جانبی، نرم افزار و یا سرویسی که توسط Nokia ساخته و ارائه نشده است، یا از آن بگونه ای که در نظر گرفته شده است استفاده نشده باشد.
  • نقص ناشی از وجود مدار کوتاه یا واشربندی محفظه باتری یا سلول های شکسته یا مشاهده شواهدی از دستکاری یا قرار دادن باتری در تجهیزاتی به جز آنچه برای آن تعیین شده است.
  • اگر این محصول توسط افرادی به جز افراد مجاز مرکز خدمات مشتریان باز، اصلاح یا تعمیر شده باشد، اگر از قطعات یدکی غیر مجاز جهت تعمیر استفاده شده باشد یا شماره سریال محصول، کد تاریخ لوازم جانبی یا شماره IMEI حذف یا پاک شده باشد، تغییر شکل یا عوض شده باشد یا به هر حال غیر قابل خواندن باشد و این موارد باید تنها مستقیماً توسط Nokia تعیین شود.
  • اگر این محصول در معرض رطوبت، خیسی یا شرایط حرارتی و محیطی شدید و تغییر سریع در چنین شرایط، فرسایش، اکسایش، تجزیه غذا و مایعات، تأثیرپذیری از محصولات شیمیایی قرار داشته باشد.

کجا می توانم مرکز خدمات مشتریان Nokia Care مجاز پیدا کنم و چه چیزهایی باید با خود بیاورم؟

به منظور دریافت تعمیر و خدمات تحت پوشش ضمانت نامه محدود سازنده برای خاورمیانه و آفریقا، محصول را به همراه سند اصلی خرید در مدت زمان قید شده در ضمانت نامه به مرکز خدمات مشتریان Nokia Care مجاز بیاورید.

 

برای محافظت از گوشی خودم در مقابل نرم افزار مخرب چکار کنم؟

شما می توانید با استفاده از اقدامات ساده زیر، دستگاه تلفن همراه خود را در برابر نرم افزار یا برنامه های مضر محافظت کنید:

  • بطور کلی، اتصال Bluetooth خود را روی حالت مخفی نگه دارید مگر اینکه مخصوصاً بخواهید برای دیگران قابل دیدن باشد.
  • هنگام پذیرش برنامه های ارسال شده از طریق Bluetooth یا MMS آن را با احتیاط باز کنید. در عمل این منو پیوست های ارسال شده از طریق این روش های اتصال را باز نمی کند مگر اینکه شما از عملکرد آن اطلاع داشته باشید.
  • محتوای دریافتی از منبع ناشناخته یا غیر قابل اعتماد را در دستگاه خود تأیید و بارگیری نکنید.

تلفن من مورد حمله نرم افزار مخرب قرار گرفته است. چه کاری باید انجام دهم؟

اگر می دانید یا احتمال می دهید که تلفن همراه شما مورد حمله کرم Cabir یا سایر نرم افزارهای مضر پخش شده از طریق Bluetooth یا MMS قرار گرفته است، آن را جهت بررسی به نزدیکترین مرکز خدمات مشتریان Nokia Care ببرید.

 

آیا باید از اطلاعات ذخیره شده در کارت حافظه خود فایل پشتیبان تهیه کنم؟

برای حفظ و نگهداری از داده ها و رسانه ذخیره شده در کارت حافظه تلفن Nokia خود، باید فایل های پشتیبان عادی بگیرید.

چطور می توان از اطلاعات ذخیره شده در کارت حافظه خود فایل پشتیبان تهیه کنم؟

شما می توانید با استفاده از نرم افزار Nokia PC Suite، از داده های کارت حافظه تلفن خود را در یک رایانه شخصی سازگار فایل پشتیبان تهیه کنید.

کارت حافظه من بدرستی کار نمی کند. چه کاری باید انجام دهم؟

اگر کارت حافظه شما بدرستی کار نمی کند، از داده های کارت حافظه دستگاه خود روی رایانه فایل پشتیبان تهیه کنید، سپس با استفاده از دستگاه Nokia خود، کارت حافظه را قالب بندی کنید. لطفاً برای کسب اطلاعات درباره قالب بندی کارت حافظه، به دفترچه راهنمای کاربر مراجعه کنید.

اگر در طول مرحله قالب بندی، پیام خطا دریافت کردید، یا بعد از قالب بندی با خطایی که بیانگر این است که دستگاه شما قادر به خواندن کارت حافظه نیست مواجه شدید، لطفاً کارت حافظه خود را به نزدیک ترین مرکز خدمات Nokia ببرید.

هشدار: قالب بندی کارت حافظه، همه داده های ذخیره شده روی کارت حافظه را بطور دائم پاک خواهد کرد. لطفاً از همه داده های ذخیره شده بر روی کارت حافظه خود قبل از قالب بندی آن فایل پشتیبان تهیه کنید.

مهم: کارت حافظه دستگاه Nokia شما باید تنها با استفاده از دستگاه Nokia شما قالب بندی شود. سعی نکنید کارت حافظه خود را در دستگاه دیگری همچون رایانه شخصی قالب بندی کنید، در غیر اینصورت ممکن است کارت حافظه بدرستی کار نکند.



برچسب ها : ,

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







کد شبکه های اجتماعی بالای منو چپ
ما در شبکه های اجتماعی :

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

سیستم تبادل لینک

امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 289
بازدید ماه : 289
بازدید کل : 33261
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

کد هدایت به بالا

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

آخرین نظرات کاربران

مدیریت سایت بزرگ مگا لینک - بگذارید همه بدانند که شما با تمام توانایی ها و کاستی ها شاهکار زندگی خودتانید.http://megalink.ir/ - 1394/9/23
علیرضا - سلام عزیزم مطالب وبلاگت خیلی توپپپپپ و عالیه خوشحالم با وبلاگت آشنا شدم بیین دوست جون من وبلاگی دارم که در آن لیستی از وبلاگ های پرطرفدار را جمع آوری می کنم خوشحال می شم اسم وبلاگت تو این لیست باشه پس منتظرتم
همیشه موفق باشی - 1394/9/23
تبلیغات متنی پایین منوی سمت چپ
سفارش تبلیغ متنی قسمتی درباره وب سایت شما www.Yourweb.ir
سفارش تبلیغ متنی قسمتی درباره وب سایت شما www.Yourweb.ir
سفارش تبلیغ متنی قسمتی درباره وب سایت شما www.Yourweb.ir
سفارش تبلیغ متنی قسمتی درباره وب سایت شما www.Yourweb.ir